Po przejściu fali kryzysu, na opustoszałym segmencie rynku usług finansowych zaistniały nowe firmy. Nowe podmioty gospodarcze zagospodarowały część areny opustoszałej po wycofaniu się banków. Banki odmówiły świadczenia usług dla znacznej części klientów. A skutki kryzysu przerzuciły na klientów obecnych, potencjalnych i tych, którzy zawitają w ich progi. Ratowanie bankrutujących banków tłumaczy się wyższą koniecznością i interesem społecznym.

1. Jakie są rodzaje pożyczek?

Prym w stawce wiedzie chwilówka. Jak sama nazwa wskazuje, jest to najszybciej przyznawana pożyczka.
Innym rodzajem usługi są pożyczki prywatne. Klient zaciąga zobowiązanie kredytowe wobec innej osoby prywatnej, która dysponując nadwyżką środków finansowych, może przeznaczyć ich część na świadczenie usług finansowych. W zależności od wysokości kwoty udzielający pożyczki może zażądać zabezpieczenia transakcji. Pożyczki pod zastaw mieszkania mogą być zrealizowane między osobami fizycznymi za obopólną zgodą. Przedmiot zastawu zostaje zwrócony z chwilą spłaty całości zobowiązania.

2. Co jest potrzebne do korzystania z usług finansowych w obiegu pozabankowym

Procedura pożyczek jest niezwykle uproszczona. I dostępna dla każdego. Do skorzystania z oferty organizacji finansowych wystarczy jedynie podjęta decyzja i podstawowy dokument tożsamości. Złożenie wniosku jest niezwykle proste. Przyznanie pożyczki trwa czasem kilkanaście minut.

3. W jaki sposób firmy pożyczkowe weryfikują wiarygodność klientów?

Każda firma ma swój sposób na sprawdzenie podanych przez klienta danych. Niekiedy można spotkać się z niespotykanymi metodami. Jednak cztery pozycje wybijają się na czoło listy.

Najpopularniejsza jest metoda opierająca się na dokumencie osobistym i danych w nim zawartych. Posiłkując się własną bazą danych, pożyczkodawca weryfikuje korelację danych zawartych w dokumencie z poświadczeniami w innych miejscach struktury administracyjnej. Jeśli wniosek o pożyczkę realizowany jest poprzez internet, pracownik biura usługodawcy prosi o przesłanie skanu dokumentu, którym wspiera się pożyczkobiorca.

We wniosku klient podaje aktualny numer telefonu. W cyklu weryfikacyjnym obsługa biura przypisana do weryfikacji złożonych wniosków wykonuje telefony sprawdzające. Audyt obejmuje sprawdzenie podanego numeru telefonu i potwierdzenie pozostałych danych zawartych we wniosku.

Sprawdzenie rejestru dłużników pozwala zapoznać się z historią dotychczasowych kontaktów z wierzycielami. Nie wyklucza też na szczęście z grona potencjalnych klientów.

Ostatnim popularnym sposobem jest dyspozycja przelewu o małej wartości na konto firmy. Można w ten sposób porównać dane o rachunku z pozostałymi.

leaderservice.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here