Reklama to coś czego bardzo nie lubi widzowie, czytelnicy czy po prostu odbiorcy treści medialnych. Reklama ewoluuje w nieznanym dotychczas kierunku i zmienia się tak by lepiej dopasować się do zmian na świecie. Obecnie zachodzą one bardzo często i maja charakter bardzo dynamiczny coraz trudniej jest dostosować się do elastycznego świata. Przyszłość jest przed nami i wyzwania jakie nam rzuca musimy pokonać by mieć w niej swoje miejsce. Reklama przeszła prawdziwą modernizację od pojawianie się social media. Kampanie marketingowo-reklamowe weszły w inny wymiar i stały się bardziej żywe i interaktywne. Możliwość szybkiej wymiany zdań z przedstawicielami firmy a użytkownikami lub klientami zmienia całkowicie model budowania wizerunku. Jeszcze nigdy firmy nie miały możliwości bycia tak blisko klienta i odpowiadania na jego potrzeby. Sprostanie i poznanie oczekiwań klientów zostało znacznie przyśpieszone. To tempo jest zbyt duże dla sporej większości fim. Mało kto potrafi poruszać się w tak nieokiełznanym i niemoderowanym otoczeniu. Cenzura nie istnieje, dlatego firmy same muszą dążyć do uzyskania dobrego wizerunku i wywoływania większych emocji u klientów również tych potencjalnych. Na rynku reklamy sporo miejsca jest na nowe modele. Technologia i zmiany w internecie prowadzą do powstawania nowych i coraz bardziej skutecznych modeli reklamowych. Takim przykładem w ostatnim czasie jest bez wątpienia sukces social mediów samo korzystanie z ich dobrodziejstwa w sposób skuteczny jest nowy wyzwaniem dla firm.

http://www.intnet.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here