Kredyt hipoteczny dla firm

Aktualnie na rynku dostępne są różnorodne formy finansowania działalności oraz inwestycji dla przedsiębiorstw. Jednym z nich jest kredyt. Jednakże nie jest to wcale łatwe wyjście – banki stawiają ogromne oczekiwania przed kontrahentem, traktują go w sposób sceptyczny, obciążony wyjątkowym zagrożeniem. Nie znaczy to jednakże, iż szansę na uzyskanie kredytu na nieruchomość mają jedynie przedsiębiorstwa z długą historią w dziedzinie nieruchomości, gdyż aktualna jest także dysponowana wiedza na temat kredytu na zakup lokalu pod najem bądź siedzibę. W związku z tym, jak ubiegać się o kredyt na nieruchomość dla firmy.

Kredyt hipoteczny dla firm
Wedle specjalistów najłatwiej o kredyt hipoteczny jest tymże konsumentom, jacy zatrudnieni są na bazie umowy o pracę na czas nieokreślony oraz opcjonalnie na czas określony. W ubiegłych latach strategia banków uległa jednakże dużym przeobrażeniom – większość z nich dopasowała ofertę do przekształcających się warunków ekonomicznych oraz zapewnia zaciągnięcie takiego zobowiązania także tym konsumentom, jacy zatrudnieni są na bazie elastycznych umów cywilnoprawnych. Zapomnieć nie ważna przy tym o osobach wykonujących pracę w ramach wykonywanej działalności gospodarczej.

Rodzaj działalności gospodarczej a zdolność kredytowa
Polskie ustawodawstwo zakłada prowadzenie działalności gospodarczej w obszarze rozmaitych metod własności oraz kierowania, co znaczy, iż firmę możesz prowadzić indywidualnie, razem z pozostałymi osobami w ramach rozmaitych firm bądź z kontrahentami w celu wykonywania wolnego zawodu. W wypadku własnej działalności gospodarczej jedynie Twoje indywidualne oraz firmowe zobowiązania oddziałują na zdolność kredytową, lecz uwaga, gdy jesteś w firmie oraz ta zaciągnęła kredyty firmowe to one też oddziałują na analizę Twojej wiarygodności oraz możliwości punktualnego płacenia kredytu hipotecznego.

Opodatkowanie na regułach powszechnych
Zysk, jaki jest otrzymywany, obliczany jest przez zmniejszenie kosztów osiągnięcia przychodu od przychodów. To łatwa oraz często wykorzystywana metoda liczenia się, szczególnie dla jednoosobowych działalności ekonomicznych oraz małych przedsiębiorstw. Dla banku to czytelny wzór do obliczenia dochodu netto. Zwykle to średnia przychodu netto za ostatnie 12 miesięcy kalendarzowych bądź zysk netto za ostatni rozliczony rok z PIT-u.

Nieruchomość istniejąca lub kredyt na budowę?
Wbrew pozorom to podstawowa rozbieżność, jaką należy dokładnie określić jeszcze przed rozmową z bankiem. Czy kredyt dotyczy lokalu już istniejącego czy zbudowanie nowej siedziby? Gdy nieruchomość już jest, to starczy pokazać bankowi weryfikację, więc operat, w jakim zawieramy informacje o lokalizacji nieruchomości, jej zastosowaniu itd. Tymczasem w wypadku kiedy zamierzamy zbudować budynek, sytuacja wygląda trochę odmiennie. Musimy przygotować wszelkie dodatkowe dokumenty: nie jedynie projekt, wycenę prac, dane o posiadaniu gruntu itd., lecz także okres przeznaczony na budowę, łączny wydatek inwestycji, okres spłacenia kredytu. Niezbędne dokumenty uzależnione są od danej sprawy.

http://www.sebby.pl/

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułStudia podyplomowe
Następny artykułŻycie w kredycie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here